Informuojame, kad, vykdant Plungės rajono savivaldybės tarybos 2013 m. birželio 27 d. sprendimą Nr.T1-176, rengiamas žemės sklypų (kad. Nr. 6874/0001:328; kad. Nr. 6874/0001:313 ir kad. Nr. 6874/0001:329), esančių Birutės skg. 5, Birutės skg. 8 ir Birutės skg. 10, Macenių k., Nausodžio sen., Plungės r. sav., detalusis planas.
Planavimo tikslai: kitos paskirties (pramonės ir sandėliavimo objektų teritorijos, pramonės ir sandėliavimo objektų statybos) sklypų sujungimas, sklypų perdalijimas, nekeičiant paskirties, naudojimo būdų ir pobūdžių bei suformuojant kitos paskirties (inžinerinės infrastruktūros teritorijos / susisiekimo ir inžinerinių tinklų koridoriams) sklypą, teritorijos tvarkymo ir naudojimo režimo nustatymas.
Viešo svarstymo procedūrų vieta ir laikas: 2013 m. rugpjūčio 19 d. 11:00 val. Plungės rajono savivaldybės IV a., Architektūros ir teritorijų planavimo skyriaus patalpose, Vytauto g. 12, Plungėje.
Su parengtu projektu nuo 2013 m. rugpjūčio 5 d. galima susipažinti projektavimo studijos „Katedra“ patalpose, Turgaus a. 14, LT-78122 Telšiai.
Ekspozicija: 10 darbo dienų iki viešo svarstymo susirinkimo Plungės rajono savivaldybės IV a., Architektūros ir teritorijų planavimo skyriaus patalpose, Vytauto g. 12, Plungėje.
Pasiūlymų teikimo tvarka: pasiūlymai teikiami raštu planavimo organizatoriui ir/ar plano rengėjui iki viešo svarstymo su visuomene susirinkimo pabaigos.
Apskundimo tvarka: atmestų planavimo pasiūlymų pareiškėjai detaliojo plano sprendinius arba viešo svarstymo procedūras gali apskųsti VTPSI Telšių teritorijų planavimo ir statybos valstybinės priežiūros skyriui per 1 mėnesį nuo susirinkimo pradžios.
Planavimo organizatorius: UAB „Baltic food partners“, Birutės skg. 8, Macenių k., Nausodžio sen., Plungės r. sav., LT-90100 Plungė, tel. (8 448) 71 668.
Detaliojo plano rengėjas: V. Katarskio projektavimo studija „Katedra“, Turgaus a. 14, LT-87122 Telšiai, tel./faks. (8 444) 75 522, detaliojo plano vadovas Viktoras Katarskis , el.p. viktoras.katarskis@gmail.com .
Planavimo organizatoriaus informacija