2016 m. liepos 27 d. Viešosios įstaigos Lietuvos verslo paramos agentūros direktorius Nikita Ananjevas ir Plungės rajono savivaldybės administracijos direktorius Albertas Krauleidis pasirašė iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo projekto Nr.05.4.1-LVPA-K-808-01-0012 „Žemaitijos regiono tradicijų sklaida e. rinkodaros priemonėmis“ sutartį.
Projekto vykdytojas – Plungės rajono savivaldybės administracija.
Projekto partneriai: Telšių rajono savivaldybės administracija ir Kretingos rajono savivaldybės administracija.
Projektas įgyvendinamas pagal Europos Sąjungos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ priemonę „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara“.
Projekto biudžete numatyta didžiausia tinkamų finansuoti išlaidų suma 254 891,2 Eur.
Projektui skiriamas finansavimas 216 657,52 Eur.
Projektas finansuojamas iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų (Regioninės plėtros fondas).
Projekto įgyvendinimo metu planuojama viešinti Plungės, Telšių ir Kretingos savivaldybių kultūros ir gamtos paveldo objektus pasitelkiant e-rinkodaros priemones. Numatomos priemonės: 1. Komunikacija socialiniuose tinkluose; 2. Rinkodara paieškos sistemose (SEA); 3. Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO); 4. Reklama vaizdo įrašų socialiniuose tinkluose; 5. Projekto internetinė svetainė; 6. Mobilioji rinkodara (ši e-rinkodaros priemonė taip pat apima informacines lenteles (Su QR kodais ir NFC mikroschemomis), mobilią virtualaus gido programėlę bei virtualios realybės kameras (ang. Augmented reality) funkcinį modelį). 7. Reklama internetiniuose portaluose (ši e-rinkodaros priemonė taip pat apima komunikaciją naujienų arba kelionių portaluose bei reklaminius skydelius (ang. banners). 8. Turinio rinkodara (ši e-rinkodaros priemonė taip pat apima fotosesijas, tekstų kūrimą, audio gidus, vaizdo klipus, internetinius dienraščius (ang, blogs) bei el. maršrutų leidinius PDF formatu). Bus kuriamas audio gidas (virtualus), kuriamas vaizdo klipas vienam viešinam objektui, kuriama svetainė, planuojama objektus viešinti socialiniuose tinkluose, respublikinėje žiniasklaidoje, bus taip pat kuriami blogai bei vykdomas remarketingas.
Planuojami pasiekti rezultatai: padidintas kultūros ir gamtos paveldų objektų žinomumas, aktualumas, lankomumas, visuomenė bus labiau informuota apie ją supančią aplinką, padidintas šalies turizmo konkurencingumas, planuojama pritraukti daugiau turistų iš užsienio šalių.
Informaciją parengė Strateginio planavimo ir investicijų skyriaus vedėja Žaneta Piepalienė