Akceleravimo programos baigiamasis renginys „Į verslo augimą per drąsius sprendimus”
Marketingas yra neatsiejama verslo dalis, tačiau, ar tikrai norint pasiekti savo produktų / prekių / paslaugų žinomumą, reikalinga imtis ir drąsių sprendimų?
Kviečiame dalyvauti Plungės bendradarbystės centre „Spiečius“ vykusios akceleravimo programos baigiamajame renginyje lapkričio 17 d. ir sužinoti:
- Ar efektyviam marketingui tikrai reikia ir drąsių sprendimų?
- Kaip lengvai pritraukti naujų klientų?
- Kaip naujausios technologijos gali padėti prisitraukti daugiau klientų?
Apie drąsius ir ne tik sprendimus versle ir marketinge, kurie gali privesti Jūsų verslą / veiklą prie neįtikėtinų rezultatų, apie neuromarketingo galimybes ir pritaikymą Jūsų verslui / produktui / paslaugai ir daug daugiau turėsite galimybę sužinoti šio renginio metu.
Renginio programa:
- 09:30–10:00 val. Registracija
- 10:00–10:15 val. Sveikinimo žodis
- 10:15–10:45 val. (Ne)sėkmės istorijos
- 10:45–12:00 val. Akceleravimo programos dalyvių prisistatymas ir ekspertų komentarai
- 12:00–12:30 val. Kavos pertrauka
- 12:30–13:00 val. „Drąsos anatomija marketinge“ (Giedrius Juozapavičius)
- 13:00–13:15 val. Neuromarketingo praktika (Indrė Razbadauskaitė-Venskė)
- 13:15–14:00 val. Greitoji tinklaveika („speed networking“) ir aktyviausio ryšių kūrėjo apdovanojimas.
Dalyvavimas NEMOKAMAS, atviras visiems, būtina registracija https://forms.office.com/e/skHfR4G6W0
Renginį moderuos Donatas Jonikas – pirmasis lietuvis įtrauktas į World‘s Top 30 Startup Gurus for 2022. Donatas parašė ir išleido „Startup Evolution Curve“ knygą, kuri pateko į top 5 geriausiai perkamų knygų sąrašą pasaulinėje Amazon.com platformoje startuolių kategorijoje, o interviu bei įžvalgos išspausdintos net FORBES žurnale.
Paskaitą ves Giedrius Juozapavičius – sertifikuotas marketingo profesionalas, strategas, konsultantas, švietėjiškų laidų Delfi Marketingas360 bei Žinių Radijo laidos #rinkodarosguru autorius ir kūrėjas.
Neuromarketingo galimybes praktikoje demonstruos Indrė Razbadauskaitė-Venskė – „Ligthouse neuromarketing lab“ bendraįkūrėja, kuri apkaišioja žmones visokiais laidais ir prietaisais, kad objektyviai įvertintų, kaip šie reaguoja į pačias įvairiausias marketingo priemones. Ji tiesiogine to žodžio prasme įlenda žmonėms į galvas!
Prizą efektyviausiam verslo ryšių kūrėjui įsteigė Frank Smit, startuolio įkūrėjas iš Olandijos, kuris padėjo OBI4wan įmonei užaugti nuo 5 darbuotojų iki 75 ir jos metines pajamas padidinti nuo 300 tūkst. iki 10 milijonų Eur.
Renginys vyks adresu Parko g. 3A, LT-90113 Plungė, Lietuva.
Jurgita Niunevė, Plungės bendradarbystės centro „Spiečius“ koordinatorė
