Lietuvos paštas informuoja apie laikinus veiklos pokyčius

2020-03-17
 

 

AB Lietuvos paštas, kaip ir kitos Vyriausybės paskelbto karantino laikotarpyje dirbančios strategiškai svarbios institucijos ir įmonės, tęsia savo veiklą. Bendrovė, be įstatymo numatytos teikti universaliosios pašto paslaugos, gyventojams toliau pristatys tokias kritiškai svarbias paslaugas, kaip pensijos, išmokos, tęs siuntų pristatymo paslaugą įsigijusiems būtinas prekes elektroninėse parduotuvėse. Tačiau, siekdama riboti kontaktą tarp savo darbuotojų ir gyventojų, nuo kovo 16 d. – 30 d. taikys tam tikrus veiklos apribojimus.

PAŠTO SKYRIAI

Mažinama paslaugų apimtis, t. y., klientams bus teikiamos tik šios būtinosios paslaugos:

Ribojamas klientų skaičius skyriuje, t. y., vienu metu skyriuje galės būti tiek žmonių, kiek yra klientų aptarnavimo vietų.

Laikinai paslaugos nebus teikiamos „PayPost“ skyriuose, tačiau būtinąsias paslaugas bus galima gauti pašto skyriuose.

Bus prekiaujama tik pakavimo priemonėmis ir pašto ženklais.

LAIŠKININKŲ TEIKIAMOS PAŠTO PASLAUGOS

Klientams tiesiogiai (į rankas) bus pristatomos tik pensijos, pašalpos ir procesiniai dokumentai, juos įteikiant „iki slenksčio“, t. y., pašto darbuotojai neaptarnaus klientų jų gyvenamųjų patalpų viduje.

Registruoti laiškai, prenumerata bei siuntos, telpantys į pašto dėžutę, bus įmetami į pašto dėžutę.

Į pašto dėžutę netelpančios siuntos klientams į namus nebus pristatomos, bet išduodamos pašto skyriuje arba, esant galimybei, pristatomos į siuntų savitarnos terminalus, apie tai informuojant klientus SMS žinute arba pranešimu.

KURJERIAI

Kurjerinės siuntos pristatomos tik „iki slenksčio“, t. y., kurjeriai neaptarnaus klientų jų gyvenamųjų patalpų viduje.

Taip pat Lietuvos paštas darbuotojų vardu prašo visų šalies gyventojų:

 

Lietuvos pašto inf.

 

Įvertinkite naujieną

Visi komentarai
Komentarų nėra
X

    Kalba