Skelbiamas konkursas įPlungės rajono greitosios medicinos pagalbos direktoriaus pareigas

2017-05-08

Įstaigos pavadinimas:   Viešoji į staiga Plungės rajono greitoji medicinos pagalba, J. Tumo – Vaižganto g. 91, LT – 90160 Plungė, kodas 170091071

Pareigos : Darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį , 5 metų kadencijai

Pareigų pavadinimas: Direktorius

Kvalifikaciniai reikalavimai:

1. būti Lietuvos Respublikos pilietis arba turėti leidimą nuolat gyventi Lietuvos Respublikoje;

2. mokėti valstybinę kalbą pagal trečiąją valstybinės kalbos mokėjimo kategoriją, nustatytą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 „Dėl valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir į gyvendinimo“ (Žin., 2003, Nr. 123-5618);

3.turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą, magistro kvalifikacinį laipsnį ;

4. turėti ne mažiau kaip 1 metų administracinio darbo patirtį sveikatos priežiūros ir (arba) socialinių paslaugų srityse (administracinio darbo patirtis suprantama kaip darbo patirtis, į gyta vadovaujant valstybės ar savivaldybės institucijai ar į staigai, ar privačiam juridiniam asmeniui, jų filialams ar padaliniams, taip pat atliekant personalo administravimo funkcijas, organizuojant finansinių išteklių valdymą, paskirstymą ir (arba) jų panaudojimo kontrolę ir (arba) rengiant, organizuojant ir (arba) koordinuojant į staigos veiklos plano rengimą ir į gyvendinimą).

5. išmanyti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos į statymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, sveikatos apsaugos ministro į sakymus bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius sveikatinimo veiklos planavimą, organizavimą ir vykdymą, sveikatos priežiūros į staigų administravimą ir finansavimą, darbo santykių organizavimą;

6. žinoti sveikatos politikos, ekonomikos, teisės, vadybos, finansų, personalo valdymo, administravimo bei darbo santykių reguliavimo pagrindus ir gebėti taikyti šias žinias organizuojant bei planuojant sveikatinimo veiklą;

7. mokėti naudotis šiuolaikinėmis technologijomis ir ryšio priemonėmis (MS Office programomis, interneto naršykle (-ėmis), elektroninio pašto programa (-omis) ir kt.).

Papildomų kompetencijų sąrašas:

Pretendento papildoma kompetencija laikoma:

1. vadovavimo sveikatinimo veiklos valdymo subjektams (ar jų padaliniams, filialams) patirtis;

2. į gytas aukštasis universitetinis ar jam prilygintas biomedicinos mokslų studijų srities medicinos, odontologijos, farmacijos, visuomenės sveikatos, slaugos ar reabilitacijos studijų krypčių išsilavinimas (magistro kvalifikacinis laipsnis), biomedicinos mokslų studijų srities medicinos ir sveikatos arba gyvybės mokslų studijų krypčių grupių, arba socialinių mokslų studijų srities ekonomikos, teisės arba viešojo administravimo studijų krypties mokslo laipsnis;

3. kvalifikacijos tobulinimas ir (arba) mokslinės publikacijos sveikatos politikos, sveikatinimo veiklos strateginio planavimo, valdymo bei organizavimo, visuomenės sveikatos, sveikatos priežiūros reformos, sveikatos ekonomikos, vadybos, teisės, sveikatos mokymo ir ugdymo, socialinio darbo, informacinių technologijų, kitose su sveikatinimo veiklos organizavimu ir valdymu susijusiose srityse per paskutinius 5 metus (pretendentui pateikus kvalifikacijos tobulinimą liudijančius pažymėjimus ar mokslinių publikacijų kopijas);

4. darbdavio (-ių) ir (arba) aukštojo mokslo į staigos vadovo rekomendacija (pretendentui pateikus rekomendacinį raštą apie savo profesinę patirtį (vykdytą veiklą) ir darbo kokybę);

5. Europos Sąjungos oficialių kalbų (anglų, vokiečių ar prancūzų) mokėjimas ne žemesniu kaip pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu (kalbos mokėjimo lygiai nustatomi vadovaujantis 2004 m. gruodžio 15 d. Europos Parlamento ir Tarybos sprendimu Nr. 2241/204/EB dėl bendros Bendrijos sistemos siekiant užtikrinti kvalifikacijų ir gebėjimų skaidrumą (Europasas) (OL 2004 L 390, p. 6).

Dokumentai, kuriuos reikia pateikti:

1. prašymą dalyvauti konkurse;

2. asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, išsilavinimą patvirtinantį dokumentą ir šių dokumentų kopijos;

3. gyvenimo aprašymą;

4. užpildytą pretendento anketą;

5. savo privalumų sąrašą, nurodant dalykines savybes;

6. savo, kaip į staigos vadovo, veiklos programą, kurioje būtų išdėstytos vadovavimo į staigai gairės (tikslai, prioritetai, jų į gyvendinimo būdai ir kt.), taip pat pretendento nuostatos apie vadovavimą ir vadovo vaidmenį . Veiklos programa neturi būti didesnė kaip iki 5 puslapių teksto.

Pretendentų atrankos būdas: žodžiu (pokalbis)

Dokumentai priimami Plungės rajono savivaldybės administracijos Juridiniame ir personalo administravimo skyriuje šiuo adresu: Plungės rajono savivaldybės administracija, Vytauto g. 12, Plungė, 213 kab. Telefonas pasiteirauti ( 8 448) 73126, el.p. ilona.meskauskiene@plunge.lt

 Dokumentų priėmimo terminas: Paskutinė dokumentų priėmimo diena – 2017 m. gegužės 22 d. 17 val.

Įvertinkite naujieną

Visi komentarai
Komentarų nėra
X