Konkursą inicijuojanti įstaiga: | Plungės specialiojo ugdymo centras |
---|---|
Konkursą organizuojanti įstaiga: | |
Pareigos: | Plungės specialiojo ugdymo centras Ūkio (padalinio) vadovas |
Pareiginės algos koeficientas: | 1,30 |
Pareiginė alga (neatskaičius mokesčių) nuo: | 2321,02 |
Darbo vieta (miestas): | Plungė |
Informacija apie įstaigą: | Pareiginės algos koeficientas – 1,3 |
Pareigybės aprašymas: | |
PLUNGĖS SPECIALIOJO UGDYMO CENTRO DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO BENDRIEMS IR ŪKIO REIKALAMS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS PAREIGYBĖ
1. Direktoriaus pavaduotojas bendriems ir ūkio reikalams yra biudžetinių įstaigų vadovų pavaduotojų grupės pareigybė. 2. Pareigybė priskiriama A2 pareigybių lygiui. 3. Pareigybės paskirtis: organizuoti Plungės specialiojo ugdymo centre (toliau – Centras) atliekamas ūkines operacijas, jas planuoti, rūpintis turto saugumu, jo atnaujinimu ir pildymu, organizuoti ir prižiūrėti tiesiogiai pavaldaus personalo darbą. 4. Pareigybės pavaldumas: Plungės specialiojo ugdymo centro direktoriui.
II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
5. Ne žemesnis kaip aukštasis universitetinis arba jam prilyginamas išsilavinimas. 6. Turi turėti ne mažesnį kaip 3 metų vadovaujančio darbo patirtį panašioje srityje. 7. Direktoriaus pavaduotojas bendriems ir ūkio reikalams turi žinoti ir išmanyti: 7.1. centro teritorijos priežiūros tvarką; 7.2. centro pastatų ir visų patalpų (klasių, kabinetų, ir kt.) bei inventoriaus naudojimo ir priežiūros taisykles, remonto ir profilaktikos atlikimo tvarką; sugebėti spręsti statybos techninius klausimus; 7.3. centro struktūrą, jos darbo organizavimą ir valdymą; gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo ir pavaldžių darbuotojų darbą, rengti ataskaitas ir kitus dokumentus; 7.4. higienos normas, priešgaisrinės saugos taisykles, elektrosaugos ir darbo higienos reikalavimus; 7.5. darbo santykius reglamentuojančius įstatymus; 7.6. medžiagų sunaudojimo bei nurašymo normas ir tvarką; 7.7. darbų saugos reikalavimų organizavimą Centre; 7.8. viešųjų pirkimų įstatymą ir viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarką, gebėti tvarkyti viešųjų pirkimų dokumentus bei organizuoti pirkimus; 7.9. pirmosios medicininės pagalbos suteikimo priemones ir būdus; 7.10. centro nuostatus, darbo tvarkos taisykles; 7.11. kitus centro veiklą reglamentuojančius dokumentus bei norminius aktus; 7.12. savo pareigybės aprašymą. 8. Direktoriaus pavaduotojas bendriems ir ūkio reikalams privalo vadovautis: 8.1. Lietuvos Respublikos įstatymais ir poįstatyminiais aktais; 8.2. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais Lietuvos Respublikoje galiojančiais norminiais aktais, reglamentuojančiais biudžetinių įstaigų veiklą, darbo santykius, darbuotojų saugą ir sveikatą; 8.3. darbo tvarkos taisyklėmis; 8.4. darbo sutartimi; 8.5. šiuo pareigybės aprašymu; 8.6. kitais centro dokumentais (įsakymais, nurodymais, taisyklėmis ir pan.).
9. Atsakingas už Centre esantį ilgalaikį, trumpalaikį, materialų ir nematerialų turtą, atsargas, pagal priėmimo-perdavimo aktus, gautas sąskaitas.
III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
10. Direktoriaus pavaduotojo bendriems ir ūkinio reikalams darbui funkcijos: 10.1. organizuoti Centro nepedagoginių darbuotojų darbą, užtikrinti, kad ūkio objektai būtų tinkamai prižiūrimi ir naudojami, kad Centro ūkis funkcionuotų normaliai, nesukeldamas veiklos sutrikimų; 10.2. užtikrinti, kad Centro teritorijos poilsio, sporto ir kt. vietose esantys įrenginiai būtų tvarkingi, nepavojingi sveikatai; 10.3. rūpintis, kad prie Centro pastatų priėjimas ir privažiavimas būtų visada laisvas; 10.4. vidaus patalpų ir aplinkos tvarkymo ūkio darbų organizavimas, einamojo remonto planų bei sąmatų rengimas; 10.5. nustatytu laiku organizuoti Centro pastato ir jų konstrukcijų sezonines bei eilines apžiūras, vykdyti apžiūrų metu rastų defektų pašalinimą; 10.6. žiemos metu organizuoti sniego valymą nuo Centro pastato stogo, nuo Centro teritorijoje esančių kelių ir takų; 10.7. užtikrinti, kad būtų laiku atliktas Centro patalpų ir inventoriaus eilinis remontas, tinkamai pasiruošta naujųjų mokslo metų pradžiai; 10.8. užtikrinti, kad būtų laiku atliktas Centro šildymo sistemos paruošimas rudens ir žiemos sezonui; 10.9. organizuoti Centro aprūpinimą mokymo priemonėmis, mokymui reikalingomis medžiagomis, prietaisais, įrankiais ir įrengimais, baldais pagal poreikį; 10.10. vykdyti Centro ilgalaikio materialiojo ir nematerialiojo turto ūkinio inventoriaus atsargų (išskyrus bibliotekos fondą, vadovėlius) priėmimą, išdavimą, gabenimą, prisiima visišką materialinę atsakomybę už šias materialines vertybes, Centro ilgalaikį materialųjį ir nematerialųjį turtą, ūkinį inventorių, atsargas, dalyvauja inventorizuojant Centro turtą; 10.11. vykdyti viešuosius pirkimus; 10.12. Centro apšvietimo, šildymo, vėdinimo, kanalizacijos, gaisrinės apsaugos, vandentiekio, Centro apsaugos ir kitų Centre esančių sistemų būklės pastovus tikrinimas, skubus gedimų šalinimo organizavimas, Centro apsaugos sistemos pajungimo ir atjungimo organizavimas; 10.13. pasirūpinti, kad kabinetuose ir klasėse, kur naudojami elektros ir mechaniniai prietaisai, cheminės medžiagos, būtų iškabintos jų saugaus naudojimo instrukcijos, kad tokiuose kabinetuose, klasėse, dirbtuvėse ir kitose Centro direktoriaus nurodytose vietose būtų sukomplektuotos pirmosios pagalbos vaistinėlės. 10.14. užtikrinti, kad visos Centro patalpos kasdien būtų valomos drėgnuoju būdu atidarius langus; 10.15. organizuoti Centro aprūpinimą dezinfekavimo priemonėmis (plovikliais, valikliais), kuriuos aprobavo Valstybinė higienos inspekcija; 10.16. reikalauti iš pavaldžių darbuotojų, kad klasės, kabinetai, dirbtuvės būtų valomi po pamokų ar būrelių veiklos, esant reikalui, valomi pakartotinai; 10.17. reikalauti, kad koridoriai, fojė, sanitariniai mazgai, būtų valomi po kiekvienos pertraukos, kad tualetams valyti būtų naudojamos leistinos plovimo priemonės; 10.18. užtikrinti, kad aktų salė būtų valoma po kiekvieno renginio, sporto salė būtų valoma drėgnuoju būdu, naudojant plovimo priemones, ir vėdinama po kiekvienos pamokos, kad iš technologijų kabineto po kiekvieno užsiėmimo būtų išvalytos šiukšlės, atliekos, skiedros, pašalinti skudurai, kad Centro langų stiklai būtų valomi ne rečiau kaip du kartus per metus iš išorės ir kartą per ketvirtį iš vidaus, kad šviestuvai būtų valomi ne rečiau kaip kartą per ketvirtį; 10.19. užtikrinti baseino priežiūrą ir kontrolę; 10.20. kontroliuoti, ar Centro pranešimo apie gaisrą ir signalizacijos sistema patikimai veikia; 10.21. darbų ir civilinės saugos bei gaisrinės saugos užsiėmimų organizavimas Centro darbuotojams ir dokumentacijos tvarkymas; 10.22. reikalauti, kad Centro darbuotojai laikytųsi priešgaisrinio elgesio taisyklių, kad baigę užsiėmimus išjungtų visus elektros prietaisus. Darbuotojams išėjus, patikrinti, ar visi elektros prietaisai išjungti; 10.23. neleisti patalpose naudoti pirotechnikos priemonių, rūkyti, vartoti alkoholinių, energinių gėrimų, narkotinių ir kitų psichotropinių medžiagų; 10.24. atsakyti už mokyklinio autobuso naudojimą; bendradarbiauti su ryšių, elektros, vandens tiekimo bei kitomis komunalines paslaugas teikiančiomis įmonėmis; 10.25. ruošti įsakymų projektus visais savo skyriaus pareigybių aprašus apimančiais klausiniais; 10.26. sudaryti aptarnaujančių darbuotojų darbo grafikus ir pildyti nepedagoginio personalo (ūkio dalies) darbo laiko apskaitos žiniaraštį (LOBSTER); 10.27. dalyvauti Centro administracijos pasitarimuose ir kituose Centro direktoriaus nurodytuose posėdžiuose; 10.28. vykdyti kitas pareigybės apraše nenumatytas, bet Centro direktoriaus raštu ar žodžiu deleguojamas funkcijas;
11. Šias pareigas vykdantis darbuotojas už savo funkcijų nevykdymą ar netinkamą vykdymą atsako teisės aktų nustatyta tvarka. |