Platelių gimnazija – tarp 50 geriausių šalies mokyklų

2015-01-13

       Švietimo, aukštojo mokslo ir mokslo žurnalo „Reitingai“ rengėjai pirmą kartą kokybiniais pjūviais išanalizavo visas šalies vidurines mokyklas bei gimnazijas, aukštąsias mokyklas, universitetus bei kolegijas ir paskelbė 2013 – 2014 m. m. geriausiųjų reitingus.

      Kaip aiškino projekto vadovė Jonė Kučinskaitė, „…žurnale „Reitingai“ pateikiami itin išsamūs ir platūs švietimo institucijų tyrimai. Tarkime, gimnazijos ir mokyklos reitinguotos net pagal šešiolika parametrų: galima sužinoti, kaip į staigos abiturientams sekėsi laikyti egzaminus, kiek jie gavo „šimtukų“, kiek abiturientų į stojo į norimus universitetus ar kolegijas Lietuvoje, o kiek užsienyje ir t. t.“. Pasak jos, tokia plati ir visapusiška reitingavimo metodika plačiau atspindi tikrąjį gimnazijų ir vidurinių mokyklų pedagogų indėlį į abiturientų pasiekimus.

      Kokybiniais pjūviais buvo analizuojamos ir vertinamos visos Lietuvos vidurinės mokyklos bei gimnazijos (iš viso 410): paskutinėse vietose liko Mažeikių Sodų vidurinė mokykla, Trakų r. Paluknio vidurinė mokykla, Švenčionių r. Adutiškio vidurinė mokykla, Ignalinos r. Naujojo Daugėliškio vidurinė mokykla, Pasvalio r. Vaškų vidurinė mokykla, Vilniaus r. Zujūnų vidurinė mokykla, Bezdonių vidurinė mokykla, Šalčininkų „Santarvės“ vidurinė mokykla.

      Galime didžiuotis, kad mūsų gimnazija pagal 3 vertinimo kriterijus pateko tarp 50 geriausių šalies gimnazijų ir vidurinių mokyklų. Tarp 50 gimnazijų geriausiai išmokančių chemijos mūsų gimnazija yra 16 vietoje. Chemijos mokytoja M. Margienė. Tarp geriausiai išmokančių geografiją – 35 vietoje. Geografijos mokytoja D. Uščinienė. 44 vietoje – tarp geriausiai išmokančių lietuvių kalbą. Lietuvių kalbos mokytoja  G. Kazlauskienė.

       Pasak tyrimo autorių, „…į geriausiųjų penkiasdešimtukus patekusių mokyklų pavyzdžiai rodo, kad viskas į manoma, tereikia noro ir dar kelių komponentų: pirma, išmintingo, kūrybingo, azartiško ir siekti begalybės pasiryžusio mokyklos direktoriaus bei jo pavaduotojų komandos, antra, ne vadovėlinių, ne nuobodžių, o improvizuojančių, mokinių psichologiją išmanančių ir mokslo naujovėms besidominčių mokytojų, kurie gebėtų į žvelgti „deimančiukus“ ir vaikų akyse uždegtų norą pasiekti daugiau.“

 

D. Uščinienė

 

Įvertinkite naujieną

Visi komentarai
Komentarų nėra
This site is registered on wpml.org as a development site.